Community Experts ontmoeten elkaar in SNS Historisch Centrum



SNS Historisch Centrum

 Contact       Disclamer     Facebook      Youtube

SNS Historisch Centrum Contact disclamer
Over ons About us Bankgebouw Geschiedenis vergaderruimte Virtuele Rondleiding

Herman Harder (directeur van het centrum) vertelde honderduit over de historie van SNS Bank en het bijzondere gebouw waar het centrum in is gevestigd. Oude spaarpotjes, stansmachines, computers en spaarbankboekjes. De collectie is groot! Zo groot dat niet alles in de tentoonstellingsruimte aanwezig is. Dus nam Herman ons mee naar het depot, dat vol staat me posters, schilderijen, reclame-uitingen, boeken en heel veel spaarpotjes. We keken onze ogen uit en haalden herinneringen op.

Na deze boeiende rondleiding sloten we de ochtend af met een heerlijke lunch in de bibliotheek van het bankgebouw. Daar werd druk nagepraat waarna ieder weer zijn eigen weg ging.

Het was een geslaagde middag waarin online en offline elkaar ontmoette. Wil jij ook een bijdrage leveren aan de SNS Community? Laat ons dan in een reactie weten waarom jij de community expert bent die wij nodig hebben!

Met dank aan Koos Breuker en Tineke voor de foto's


Community Experts ontmoeten elkaar in SNS Historisch Centrum

Dinsdag 28 oktober 2014 door Wanda 



Onze community experts zijn betrokken communityleden die gevraagd en ongevraagd advies geven over hoe we de community kunnen verbeteren. Zij spreken elkaar regelmatig online op SNS Community. Het werd tijd om elkaar eens in het echt te ontmoeten. We spraken af bij het SNS Historisch Centrum in Kampen.

Het SNS Historisch Centrum is gevestigd in een oud bankkantoor. Door een authentieke houten draaideur kom je de bankhal binnen. Als je binnenstapt doe je echt een stap terug in de tijd. We werden ontvangen in de bestuurszaal. Onder het genot van een kopje koffie werden gebruikersnamen en echte namen snel uitgewisseld. Er werd druk gediscussieerd over onderwerpen op de community, maar ook over andere zaken. Zo werden er vragen gesteld aan Ton Timmerman (directeur klantenservice) en hebben we gekeken waar we naar toe willen met de community in 2015. Ook Tineke en Olaf (moderators) waren van de partij.

Na een uurtje kennismaken sloten er 3 leden van de SNS Klantenraad aan voor een rondleiding door het SNS Historisch Centrum. De klantenraad is onze offline community die 4 keer per jaar met de directie in gesprek gaan.